40-letý řidič italského sportovního vozu Lamborghini Gallardo vyvázl skoro nezraněn z naprosto hrůzostrašné nehody.
Majitel Pitak Riangsima, který je vlastníkem jedné marketingové společnosti v USA rozbil své Lamborghini Gallardo na silnici v rychlosti 150 km / h, k tomu jel navíc ve velmi hustém dešti. I když má Gallardo systém pohonu všech kol AWD, v tak vysoké rychlosti se na mokré vozovce zkrátka ukázalo, že fyziku a pojem aquaplaning nelze obejít.
Řidič ztratil kontrolu nad vozidlem a narazil do stromu, o který se vůz následně rozpůlil a jedna část skončila v poli, druhá vylétla zpět na silnici. Majitel se dostal jako zázrakem z vozu ven, aniž by utrpěl nějaké zranění. Zajímavé je, že předtím, než došlo k nehodě, údajně navštívil chrám, kde mu přítel řekl, že by měl nosit na krku pověšeného Budhu, což je amulet přinášející štěstí při dálkových cestách.
Zdroj: bangkokpost.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?