Zpěvák z hudební skupiny Jamiroquai, Jay Kay, je známý svou slabostí pro superauta, a teď si za své zpěvem vydělané peníze, pořídil něco opravdu exkluzivního.
Do jeho garáže zamíří hypersport Ferrari LaFerrari, jenž navíc nese zelený lak karoserie. To je netypická vlastnost, jelikož většina majitelů si pro svoje LaFerrari zvolili černý či červený odstín. Loni v březnu se Jay Kay nechal slyšet, že LaFerrari se mu moc líbí a jeho zalíbení zřejmě bylo tak velké, že se jej rozhodl nakonec zakoupit.
Stal se tak jedním ze 499 vlastníků hypersportu, víc jich automobilky nemá v plánu nikdy vyrobit. Zářivě zelený lak je opravdu extravagantní a s touto barvou se na silnici Jay vážně neztratí. Mimochodem, v jeho garáži už jedno Ferrari parkuje, tím je černé Enzo.
Zdroj: ferrarichat.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?