Ford představil v USA svůj nový Mustang GT, jenž bude hrát hlavní roli při každém zaváděcím kole závodu automobilů NASCAR Sprint Cup.
Poprvé jej diváci a fanoušci mohou spatřit na závodě Michigan International Speedway, jenž se bude konat už 15. června. Vůz je rozpoznatelný od běžné verze na první pohled, krom speciálních polepů a je také vybaven LED majáky, vysílačkou a kompletní technikou spojující posádku s vedením závodu.
Pod jeho kapotou se ocitl sérivoý 5,0-litrový motor V8, který poskytne výkon 420 koní a 528 Nm točivého momentu. V prohlášení ředitele společnosti Ford US se také objevila věta, že je pro Ford pocta, že první představení vozu se koná v Michiganu, kousek od původní továrny značky Ford. Fanoušci mají ostatně o nový Mustang velký zájem, je to nedávno, co jsme vás zde informovali o tom, že prvních 500 kusů evropské série bylo zamluveno během prvních 30 vteřin.
Zdroj: Ford
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?