Kdo nezná čtvrtou generaci japonského sportovního kupé Toyota Supra, ten snad ani není pořádný fanda do automobilů.
Toyota slavila se Suprou nebývalí úspěch a nyní se do prodeje dostal jeden kousek, jenž je schopný vám doslova vyrazit dech. Jedná se o modrý exemplář z roku 1995, poladěný firmou Drag International na výkon 1300 koní! Pod kapotou pracuje zážehový 3,0 litrový twin-turbo motor a vůz je k mání v USA za částku 68.000 dolarů.
Před dvěma týdny byl tento vůz testován na dynamometru, aby se potvrdili zřejmě brutální výkonové parametry a samotný prodavající tvrdí, že prodávaná Supra pracuje bezchybně a je skvělým vozem kombinujícím okruhové jízdní vlastnosti a s klidným silničním tempem.
Přesné výkonové parametry nebyly zveřejněny, což je možná velká škoda, spoustu fanoušků tohoto legendarního vozu by to jistě zajímalo. Kdo by měl o vůz zájem, jeho prodej probíhá přes inzerci na portále ebay.com
Zdroj: ebay.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?