Lamborghini Beverley Hills nedávno uspořádal malý VIP „závod“ pro své klienty. Italské skvosty se proháněly pod Kalifornským sluncem a bylo opravdu na co dívat.
Beverly Hills je město v západní části okresu Los Angeles (metropolitní oblast Los Angeles). Beverly Hills patří do "Platinum Triangle" (Golden Triangle), jedné z nejbohatších oblastí Kalifornie, potažmo celých USA a tak není divu, že se zde najde mnoho majitelů automobilů s býkem ve znaku.
„Závod“ skrz Beverley Hills byla spíše společná projížďka s občasným prohnáním všech koní pod kapotou. K vidění byly: Lamborghini Aventador Roadster, Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale, Lamborghini Aventador Coupe a mnoho modelů Gallardo a Gallardo Spyder.
Celková hodnota automobilů se pohybovala okolo hranice 10 000 000 amerických dolarů. Samotné zastoupení Lamborghini v Beverly Hills se netají tím, že takovýto "závod" chce v blízké době pro pobavení svých klientů zopakovat.
Zdroj: gtspirit.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?