Výroba SRT Viper se bude muset na dva měsíce pozastavit, z důvodů minimální poptávky.
Chrysler uvádí, že je údajně vše v pořádku, přitom bude v továrně Connor Avenue v Americké Detroitu, pozastavovat výrobu na dva měsíce. K výrobní přestávce dojde od 14. dubna do 23. června, po tuto dobu bude 91 tamních zaměstnanců bez práce.S poptávkou je to špatné. Minulý rok se prodalo 591 modelů STR Viper. Za první dva měsíce roku 2014 se prodalo pouhých 91 supersportovních ručně vyráběných Viperů. V Americe zřejmě v lepším prodeji vadí několik faktů. Prvním je vyšší cena oproti Corvette a také absence automatické nebo alespoň automatizované převodovky.Přitom srdce celého auta je motor V10 s variabilním časováním ventilů. Pro nižší hmotnost je blok motoru vyroben z lehké hliníkové slitiny. Samozřejmostí jsou kované písty a kovaná kliková hřídel. Motor má neskutečnou sílu. Výkon je 640 koní (477 kW) a ohromný kroutící moment 814 Nm.
Zdroj: Autoblog
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?