Pokud snad náhodou patříte k těm, kterým utekla možnost koupit nejnovější hypersport od Ferrari s názvem LaFerrari , pak tu pro vás možná mám řešení.
Do prodeje totiž brzy půjde ultimativní Ferrari FXX s paketem Evoluzione z roku 2005. To by mohlo svým vzhledem a výkony vyhovovat vašemu vkusu. Do prodeje ho poskytne společnost Ferrari Maserati of Fort Lauderdale a jaké jsou informace o prodávaném kusu?
Jak jste si mohli všimnout, vůz nese rudý lak karoserie Rosso Scuderia, v interiéru pro změnu najdeme paket Alcantara Nera, takže o pohodlí posádky je i přes ryze závodní zaměření dostatečně postaráno. Balíček Evoluzione byl pro FXX dodán v roce 2007 a jeho instalace údajně tehdy stála 300.000 dolarů.
Ferrari FXX s touto úpravou má pod kapotou 6,3-litrový motor V12, jenž produkuje 860 koní. Oproti běžnému FXX tak paket Evoluzione přidal 71 koní výkonu. To ale není vše, krom motoru se úpravy dočkala i karoserie a vylepšená byla i kontrola trakce.
Kdo by měl opravdu zájem, Ferrari FXX Evoluzione je oceněno na částku 2.190.000 dolarů a žádné smlouvání zde není přípustné.
Zdroj: Ferrari Maserati z Fort Lauderdale přes Autoblog.it
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?