Italský úpravce Carrozzeria Castagna představil ojedinělou úpravu diesel- elektrického hybridního vozu Peugeot 508 RXH.
Firma se rozhodla pro zkrášlení vozu Peugeot 508 RXH, a to hlavně za pomocí dvoubarevného matného laku karoserie, který kombinuje kaštanový odstín s vínovým nádechem. K tomu byli určité části vozu nalakovány do černého chromu. K vidění tak bude černě chromovaná přední mřížka, světlomety, střešní nosič a lišta kolem bočních oken.
Další viditelnou změnou jsou větší kola s 19 - palcovými ráfky, jenž jsou převzata ze sportovního kupé Peugeot RCZ. Interiér je nově čalouněný vínovou kůží Castagna a ručně šitými rohožemi z anglického tvídu. Oproti standardu to zde vypadá spíše jako v královském apartmánu než v klasickém vozidle.
Co zůstalo nedotčeno byla pohonná jednotka, vůz tak disponuje stejným 2,0 litrovým dieselovým motorem s elektrickým motorem a pohonem všech kol. Jeho výkon je rovných 200 koní a 450 Nm točivého momentu. Síla naftové jednotky jde permanentně na přední nápravu, zatímco zadní kola jsou poháněna elektromotorem.
Zdroj: Carrozzeria Castagna
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?