Francouzský renault se trápí se svým elektrickém modelem Fluence Z.E., jehož prodeje nedosahují takové úspěšnosti. Proto se automobilka rozhodla, že po necelých třech letech jeho výrobu končí.
Zprávy dokonce hovoří o tom, že výroba Renaultu Fluence Z.E. skončila již loni v listopadu. A v současné době jsou doprodávány poslední kusy.
Fluence Z.E. u zákazníků neměl moc velký úspěch. V roce 2013 bylo na celém světě prodáno jen 917 exemplářů. To je pokles o 57 % oproti roku 2012. D§vod, proč se model nestal tak oblíbeným není přímo jasný, ale jisté spekulace tu jsou.
Vůz měl nabídnout možnost rychlé výměny vybité baterie za novou, a to díky síti výměnných stanic od firmy Better Place. Ta však loni zkrachovala, což znamenalo i konec budování nových výměnných stanic. Tím pádem se model Fluence Z.E. stal zbytečným vozem, který po čase nenabídne to, co zkraje sliboval.
zdroj: Autobild.deModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?