Celý svět žije vážnou nehodou na lyžích, kterou utrpěl sedminásobný mistr světa v závodech F1, Michael Schumacher. Ten se je stále v kritickém avšak stabilizovaném stavu a právě dnes slaví své 45. narozeniny
A právě italská automobilka Ferrari, se kterou Michael dlouhá léta spolupracoval, se rozhodla na dnešní den pozvat na sjednané místo co nejvíce majitelů vozidel Ferrari, aby vzdali poklonu a čest Michaelovi Schumacherovi.
V příspěvku na stránce Scuderia Ferrari na Facebooku se uvádí, že akce je naplánována pro všechny členy klubu Scuderia Ferrari a majitelé vozidel mají neprodleně kontaktovat svého zástupce v dealerství, zda se mohou této oslavné akce zúčastnit. Je jasné, že tato dnešní akce bude mít velkou účast, jelikož Suchumi a Ferrari zkrátka jsou k sobě.
Prozatím jsou lékařské informace o stavu Schumachera stále stejné, což znamená, že zůstává stále v kritickém stavu. Začátkem tohoto týdne se jeho stav mírně zlepšil, ale že by byl mimo nebezpečí, to se stále říci nedá.
Zdroj: Ferrari press, Auto Motor und Sport.de
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?