Škoda pokračuje v postupném odhalování své novinky. Postupně se počet vypuštěných obrázků vyšplhal k pěti. Zajímavější ale bude, podívat se na nabízená světla.
Nicneříkajících obrázků se do doby oficiálního vypuštění novinky asi ještě pár dočkáme. Ty nejnovější zobrazují aerodynamický tvar zpětných zrcátek, přední masku a také první detail interiéru. Na snímcích je jen máloco k popisu. Vrhněme se proto na to zajímavější.
Tím jsou informace o použitých světlech. Snímek se objevil na fóru briskoda.net a ukazuje, že Škoda Octavia třetí generace dostane tři možnosti předních světel. Základem budou běžné halogeny, na které naváží bi-xenonová světla u vyšších výbav. Dvěma obvyklými možnostmi však nabídka nekončí, neboť doba si žádá diodová světla. Ta se stanou třetí variantou společně s bi-xenony.
Zadní osvětlení bude řešeno efektními světelnými rozvody. Díky tomu bude tradiční písmeno C velmi pečlivě vytvarované a zřetelné. Na detaily se podívejte na přiložené snímky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?