Příští týden v Chicagu ukáže Hyundai světu nový osmiválec pro svůj luxusní sedan.
Hyundai Genesis byl jedním z prvních modelů, které začali novou éru tohoto korejského výrobce. V americe zaznamenal obrovský úspěch a tak se Hyundai snaží seč může, aby zůstal na vrcholu.
Jedním z důležitých hesel pro dnešní dobu je úspornost. V Koreji tak dali hlavy dohromady a přepracovali současný osmiválec. Výsledkem je nižší spotřeba a vyšší výkon.
Příští týden ve středu na autosalonu v Chicagu tak bude mít premiéru jeden z nejúspornějších atmosferických osmiválců dostupných na trhu v USA. Výkon má činit 429 koní, oficiální spotřeba má být oznámena v okamžiku premiéry.
CEO Hyundaie v USA Joe Krafcik se nechal slyšet, že Hyundai chce být světový lídr v úsporách pohonných hmot, a to i u osmiválců. Počkejme si tedy na oficiální čísla, jak jejich snaha dopadla.
Upravený Genesis se začne prodávat koncem března za ceny mezi 45 000 až 50 000 dolary (asi 765 000 až 850 000 Kč při současném kurzu).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?