Roztomilý malý diblík od Hondy se představil na autosalonu v Díllí. Koncept městského vozu by mohl doplnit ve své třídě model Jazz.
Nový malý koncept, jak Honda svoji novinku jednoduše nazvala, je ukázkou jak by měl přibližně za rok vypadat vůz, který v Indii a okolních státech doplní malý Jazz. Oproti Jazzu má být o chlup menší, ale především mnohem levnější.
Klíčem k o polovinu levnějšímu vozu je kromě chytrého a úsporného návrhu i maximální využití místních surovin a subdodavatelů, což má přesně nastat.
Indie je pro výrobce mimořádně perspektivním trhem. Spolu s Čínou, kde ale už začíná být docela plno, jde o druhou nejlidnatější zemi světa, která má do budoucna obrovský potenciál. Dosud se zde vyráběla spíše levná auta, popřípadě licenční výroby stávajících vozů, například Hindustan Ambassador, legenda nad legendy, která se v Indii vyrábí již padesátým druhým rokem, je jen licenční výrobou ještě staršího Morrisu Oxford.
Určitý pokrok přinesla automobilka Tata a v současné době se již automobilky mohou přetrhnout, aby vyrobily auto speciálně pro Indii.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?