Poté co se slavná karosárna Bertone dostala do velkých potíží, bude již tento týden pravděpodobně pod pevnou rukou Fiatu.
Fiat si akvizicí Bertone alespoň trochu spraví náladu po neuskutečněné koupi podílu v Opelu, po kterém pravděpodobně velmi toužil.
Fiat před pár měsíci vyhrál dražbu a napůl zkrachovalou karosárnu může koupit. Do firmy chce během příštích tří let investovat 150 milionů eur, tedy tři a řti čtvrtě miliard korun.
Bertone pravděpodobně využije spojenectví Fiatu s Chryslerem a stane se jakousi základnou pro útok na evropské trhy. V jeho dílnách by se mohl vyrábět například nástupce Chrysleru 300C určený pro Evropu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?