Lexus pravděpodobně již brzy představí facelift svého vrcholného modelu LS, který v posledních dnech unikl na brožuře.
Brožura je bohužel psána pro Evropana dokonale nesrozumitelným jazykem, naštěstí se ale na zahraničních webech našli lidé, kteří v textu viděli více než jen rozsypaný čaj.
Lexus dostane inovované přední i zadní čelo, k čemuž největší měrou přispějí nové nárazníky.
Lexus se na movité zákazníky zaměří také kolekcí L-Select, která umožňuje maximálně si vyhrát s individualizací kusu, který vám za pár týdnů přijde.
Novinkou je i sportovněji laděná verze SZ. Ta dostane mimo jiné agresivnější styling než běžná poměrně poklidná verze.
Mimo to vůz dostane několik voleb navíc, čekejme nová kola, laky, barvy interiéru, ale je pravděpodobné, že inovaci automobilka podtrhne i nějakou tou novou hi-tech výbavou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?