SV 9 Competizione je velmi zajímavý tuning. Takto to dopadá, když se tuneři snaží z jednoho auta udělat jiné, mnohem exkluzivnější.
Chevrolet Corvette je velmi vděčným základem pro rozličné tuningy. Jedním z nich je i SV 9 Competizione, přičemž sám název napovídá kam asi tvůrci směřovali.
Ano, za model stála skvělá Alfa Romeo 8C Competizione. Je to vidět především v oblasti přední masky, světel.
Karoserie je v rámci tuningu o chlup odlehčena, výkon motoru je navýšen o 14 koní. Zrychlení na stovku tak trvá jen 4 sekundy.
Cena je nastavena velmi slušně, totiž na rovných sto tisíc dolarů, při dnešním kurzu tedy na milion a osm set tisíc k tomu. Přirozeně včetně nové Corvetty.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?