Citroen pripravil zaujímavo vyladenú špeciálnu verziu luxusnej limuzíny Citroen C6 s názvom Pallas. Tento zástupca francúzkej automobilky sa poprvý krát predstaví verejnosti v novom špeciálnom zlatom odtieni.
Exteriér zaznamenal viacero odlišností oproti bežnej verzii, okrem zlatého odtieňa sa nepatrne znížil podvozok, spätné zrkadlá dostali čierne lakovanie, novinkou sú aj tmavo ladené hliníkové disky a nový spojler na hrane zadnej kapoty.
Ako už naznačuje názov špeciálnej edície, cestujúci sa budú v útrobách C6-ky naozaj cítiť ako v paláci, nakoľko jej výbava je mimoriadne bohatá. Sedadlá, alebo skôr kreslá, porýva koža v dvojtónovom hnedom odtieni. Pre zadných pasažierov je pripravený multimediálny systém s dotykovou obrazovkou, LCD displejom a DVD-prehrávačom. Citroen si pripravil aj jednu vychytávku, a to mobilný prístup na internet na základe odtlačkov prstov.
Pohon má na starosti špičkový agregát 2.7 V6 HDi s výkonom 207 konských síl.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?