Jen pár nových barev a kol předvede pro modelový rok 2009 šestá generace legendárního amerického sporťáku, Chevrolet Corvette. Více toho jednoduše nebylo nutné měnit. Stojí za to o tom vůbec psát? Ale jo, stojí...
Jak jsem již předeslal, nového toho příliš není. Začněme tedy, jak se sluší a patří, jedinou technickou změnou. Tou je nový mazací systém převzatý z výkonnější verze Corvetty, který se oproti tomu současnému vyznačí především při výměně, na účtu totiž nebude 7,5, ale hned 10 litrů prvotřídního oleje.
Ve výbavě přibude elektricky ovládané víko kufru... a to je technicky asi tak všechno.
Nové jsou ještě dvě barvy, totiž šedá, kterou vidíte i na obrázcích, a stříbrná. Nová budou i kola dodávaná hned ve třech provedeních, stříbrné, šedé a chromované.
No a nakonec lze jakousi změnu najít i v interiéru, ale je na to potřeba použít lupu... Jsou to třeba nové nitě, kterými jsou obšitá sedadla a nějaká ta lišta...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?