Jak jistě víte, zprovoznili jsme pro vás novou službu „TAPETY NA PLOCHU PC“, která je zdarma a budete zde moci denně stahovat nová auta, závodní speciály a nebo modelky.
Dnes jsme pro vás vybrali nejhezčí fotografie vlajkové lodi Stuttgartské automobilky Porsche, modelu 911 Turbo. Loni tato šestá generace vrcholového modelu jedenácté typové řady byla představena ve své premiéře na ženevském autosalonu. Letos Porsche chystá také novinky pro ženevský autosalon, o kterých vás budeme určitě informovat. Model 911 Turbo se už od svých počátků drží stanovené linie designu, to je na tomto tradičním voze nejzajímavější, téměř všechny vozy na světě mění svůj design, Porsche se stále drží původního návrhu, který se jen vylepšuje a uznejte sami, že to není chyba?
Další modely Porsche představme v nejbližší době v dalších tapetách, takže se máte na co těšit!
Vy si můžete model 911 Turbo vychutnat v těchto překrásných tapetách, které se jejich tvůrci výtečně povedly.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?