V Rusku se usídlil první prodejce značky Aston Martin. Po 94 letech existence značky získali licenci na prodej zbožňovaných vozů Andrej Lomakin a Andrej Bojko, moskevští specialisté na luxusní jachty.
Elegantní autosalon s názvem Aston Martin Moscow sídlí na prestižní moskevské ulici. Šéf prodejů značky Aston Martin Bill Donelly k nově otevřenému autosalonu řekl: "Aston Martin pečlivě sledoval nedávný růst ruského trhu s luxusními automobily. Bylo pro nás důležité najít správného partnera, který chápe nejen hodnoty značky Aston Martin, ale rozumí i nuancím trhu s luxusním zbožím. Jsme si jisti, že Andrej Lomakin a Andrej Bojko mají jak zkušenosti, tak znalosti, které nám pomohou s budováním pověsti značky v Rusku."
Škála prodávaných modelů Astonu Martinu v Rusku zahrnuje Vanquish S, DB9 Coupe, DB9 Volante a V8 Vantage. Před měsícem byl v Los Angeles představen dlouho očekáváný model V8 Vantage Roadster, který se do Ruska dostane pravděpodobně také.
Značka má na celém světě již 120 zastoupení, a koncem letošního roku plánuje zvednout jejich počet na 125. Kromě ruského Aston MArtin Moscow přibyl do portfolia také Aston Martin Sandton v Jihoafrické republice, a příští rok se chystá Aston Martin i do Číny.
Foto: Aston Martin
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?