Zřejmě na toto heslo vsadil prodejce ojetého vozu Hyundai H1, který vložil na bazoš inzerát na svůj vůz. Otázkou zůstává, zda obnažená postava v pozadí je jen náhoda a nebo promyšlený marketingový tah.
Pozadí v pozadí
Na úvodním snímku inzerátu na zajímavého bydlíka si nelze nevšimnout postavy v pozadí, jenž směrem k fotografii vystrkuje zadek. Dle našeho názoru se nemůže jednat o náhodu, jelikož si holého zadku prostě nejde nevšimnout, tudíž je to s velkou pravděpodobností důkladně promyšlený marketingový tah.
Sám Hyundai H1 co se na bazoši prodává, je vcelku zajímavý vůz, který by se mohl hodit na low cost cestování a expedice.
Tady si můžete přečíst celý inzerát:
Prodám Hyundai H-1 2.5 CRDI 103kw, 6 míst, okna v elektrice, zrcátka v elektrice ale nefungují(to ale nevadí protože jsou velký). STK 12. 2023, najeto cca 330 000. Na motoru se generálkovaly vstřiky v Bosch servisu, oleje a filtry po výměně. Nové zimní gumy Vraník HC2 cargo green diamond (ještě mám sadu zimáků na dojetí v létě). V autě je spací vestavba a posuvná zadní lavice. Tažné na 1500kg. Chtěly by poléčit zadní lemy a vrata.
Přepis nutný, dohoda na ceně u auta.
Cena 47 000 Kč
Pokud jste přesvědčeni, že tento Hyundai musí být váš, zde je odkaz na výše popsaný inzerát.
https://auto.bazos.cz/inzerat/150057111/hyundai-h1-sv-103-kw.php
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?