Šéf americké automobilky Tesla Elon Musk dle informací ČTK zvažuje, že se své pozice vzdá a stane se influencerem. Napsal to v pátek na twitteru. Musk už v minulosti několikrát zopakoval, že lidé by neměli pracovat tak moc, jako on.
"Zvažuji, že zanechám své práce a stanu se influencerem na plný úvazek. Co si o tom myslíte?" napsal bez dalších podrobností šéf Tesly. Není ani jasné, zda své prohlášení myslí vážně, upozornila agentura Reuters. Muskovy hojné příspěvky na sociálních sítích nejednou vyvolaly kontroverzi.
Musk také založil a vede vesmírnou společnost SpaceX, šéfuje start-upu Neuralink, který vyrábí mozkové čipy, a stojí v čele infrastrukturní firmy The Boring Company. V lednu při konferenčním hovoru řekl, že očekává, že Teslu povede "několik let".
"Bylo by příjemné mít trochu více volného času a nepracovat ve dne v noci, od probuzení do usnutí, sedm dní v týdnu. To je dost intenzivní," poznamenal už dříve Musk.
Minulý měsíc se šéf Tesly na twitteru zeptal svých příznivců, zda by měl prodat deset procent svého podílu v automobilce. Jeho stoupenci se v hlasování na sociální síti vyjádřili pro jeho záměr. Od té doby už Musk prodal akcie v hodnotě téměř 12 miliard dolarů (270,2 miliardy Kč).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?