Při brouzdání po internetu a hledání ojetého auta občas narazíte na vtipný, popřípadě rádoby vtipný bizarní inzerát. Z té první kategorie je tento na flexou orezlý Voc Vagen Gold.
Prodám tuto parádu. Objeli jsme s tím ČR okolo hranic, dojeli přes Ukrajinu do Rumunska a zpátky a předtím s tím už někdo ujel na Měsíc a je v cca čtvrtině cesty zpátky. A teď to mám jako daily.
Motor: 1.9tdi 77kw, Ale na těch MT velkých těžkých pneu je to dost vydechlé. Chtělo by to chipnout aspoň na 150kw. Spíše ale tak 210kw a 1000nm.pohon: PředníNajeto 533.000kmSpotřeba mezi 1,3l/100km - 48l/100kmkoroze úměrná flexe a stáříKola a Pneu: Plechy 215/65/16 (myslím) MT EQUIPE VIPER. Zní hustě a hustě jedou i v terénu.Podvozek: Pružiny a tlumiče VW Tiguan, zvednuté o cca 12cmTažné: ano, ale trošku jsme ujebali zásuvku v terénu. Ale i tak zásuvka funguje na cca 70%.Klima, kožený volant, nezničený interiér (musíte věřit, fotku nemám), ISOFIX - takže vhodné i pro rodiny s dětma.STK 11/2022Tankována pouze nafta!!!Na podvozku nic nemlátí, taky se divíme. Ale šusplech je opřený o motor a je to jako jezdit na vibrátoru. Neptejte se, jak to vím.
FAQ:Je to legální? Kind of.Co znamená kind of? Tak nějak jakože jo, ale zároveň jakože ne.Je barva zapsaná v tp? ANO, oranžová.Jak jsou na tom prahy? Levý práh je vyztužený větví, která v Rumunsku probodla práh a už půl roku tam je zapíchlá. Pravý práh tam je.Kdy byly dělané rozvody? ANO.Poutá to pozornost? ANO.Jsou kola zapsaná v TP? :DKolik za zahrádku? NENÍ NA PRODEJ.
Můžu s tím jet Gumbalkan, když stojí 35.000? ANO, do smlouvy dáme 25.000.Je to 4x4? NE.Budou mě s tím stavět policajti? Mě nestavěli ani jednou.Dá se to používat jako daily? Ano, jako daily to používám. A fakt mě s tím nikdy nestavěli.Kde to můžu vidět? V Ostravě.To je fólie? Každý flexe říká jinak, ale fólie to není.Má to šusplech? Ano, navařený na nosníky, takže při příští výměně oleje bude třeba flexou udělat montážní okénko.
K zahrádce máme citové pouto, proto není na prodej. Dojela s námi do Mongolska a zpátky, ale to je jiný příběh...
Případně vyměníme za nějaký nesmysl, ideálně RWD.
Každý debilní dotaz na věc, která je napsaná v inzerátu zvyšuje danému člověku cenu o 1.000,-Kč
Testovací jezdci nevolat. Vím co prodávám, prodám pouze do dobrých rukou!!! Zážitkové jízdy nedělám!!!
Je to rarita, je k tomu třeba takhle přistupovat. Určitě na ceně už neklesne. 1 z 1 vyrobených.
AAA auto, auto esa a autobazary nevolat.
Je to rozhodně lepší než Toyota Hilux, Tundra, Land Cruiser, Volkswagen Amarok, Touareg a podobné krámy. Jízdními vlastnostmi bych to přirovnal v BMW M3, Škoda Octavia RS nebo Ford Raptor. Je to takový Golf Country mk2 mk3 MK4 nebo mk6, ale nakonec je to stejně jen obyčejný GOLF MK5 v naftě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?