Zájem o Gumbalkan letní expedici byl tak enormní, že nejprve spadl web a když se konečně po hodině a půl zprovoznil, veškerá volná místa se zabrala za pouhých 17 minut. Pro ty, co se nestačili přihlásit je zde nyní další možnost, jak si užít netradiční dovolenou.
Na stránkách gumbalkan.cz je napsáno: Pro ty, kteří se nestihli včas přihlásit na letní edici, pro ty, kterým první termín nevyhovuje nebo prostě pro všechny, kteří si nechtějí nechat ujít nejlepší dovolenou života.
Kluci z ředitelství Gumbalkanu jsou bombardováni zprávami od těch méně šťastných, na které v letní expedici nevyšlo místo. A jelikož je tyto zpráva ve stylu "my prostě musíme jet" budí ze spaní, padlo rozhodnutí uspořádat Skoropodzimní expedici v termínu 20.8. až 26.8.2022
Proč Skoropodzimní, když se jede v srpnu? "Jelikož v Rumunských horách je konec léta již skoro podzim. Tráva hnědne, listy měnění barvu a celkově začíná už takový ten podzimní feeling" Nechali se slyšet tvůrců této ojedinělé expediční rally.
Výše startovného je upravena následovně:Přihlášení do 01.05. 2022 včetně: 5.972,- Kč (240 EUR)Přihlášení do 15. 06. 2022 včetně 6.577,- Kč (260 EUR)
REGISTRACE ZAČÍNAJÍ 28. 10. 2021 V 19:23. Tak buďte ready.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?