Chtěli by jste se svézt v dakarském speciálu? Hrajte s holdingem CZECHOSLOVAK GRUP o jízdu v závodním speciálu Tatra. Stačí odpovědět na jednoduchou otázku. "Kolik koňských sil pohánělo v letošním roce závodní vůz Tatra Buggyra Racing?"
Svou odpověď napište do komentáře soutěžního příspěvku v účtu CZECHOSLOVAK GRUP na Facebooku a Instagramu. Soutěž probíhá od pátku 16.7.2021 do 10:00. Během téhož dne budou vylosovány správné odpovědi a to po jedné na Facebooku a po jedné na Instagramu. Výherce bude zveřejněn v komentářích. Vítěz bude mít možnost navštívit během středy 21.7.2021 vojenský areál Bahna u Strašic a v rámci expozice modelů se projet v závodním voze Buggyra. Výherce si sebou na akci může vzít jeden doprovod.
Firmy z holdingu CZECHOSLOVAK GRUP jsou dlouholetým partnerem závodního týmu Tatra Buggyra Racing. TATRA TRUCKS zde neustále vyvíjí a inovuje speciální verzi vozu Tatra Phoenix.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?