Značka DS registruje nebývalý zájem zákazníků a proto se rozhodla rozšířit svoji dostupnost kromě severní Moravy i na jižní Moravu, kde otvírá nové zastoupení. Ve spolupráci s partnerskou společností CARLING AUTO v Brně otevřela autorizovaný DS SERVIS a nové místo, kde lze vyzkoušet i objednat nejnovější modely.
Nové zastoupení značky zpříjemní a usnadní přístup zákazníků z tohoto regionu k modelům a službám DS. Společnost CARLING AUTO je zkušeným prodejcem a servisem automobilů značky Citroën a zároveň má významné aktivity v oblasti obchodu a servisování pneumatik. V prodeji nových vozů DS pracuje pod vedením DS STORE Praha.
„Společnost CARLING AUTO má historii, která sahá až do roku 1992, kdy začínala pod názvem CARLING s malým showroomem a dvěma vozy v centru Brna. Dnes patří mezi největší a nejúspěšnější prodejce nových i ojetých vozidel v ČR, a sídlí v nových moderních prostorech v Brně na Hviezdoslavově ulici v místě, které skýtá dostatek možností i pro případný další rozvoj firmy. Jsem rád, že nyní můžeme poskytnout našim stávajícím i novým zákazníkům i vozy značky DS, která navíc působí v pro nás novém prémiovém segmentu, a ke které máme jako distributor francouzských vozů samozřejmě velmi blízko. Těšíme se na tuto novou obchodní příležitost, která je pro nás přímo srdeční záležitostí.“, říká Milan Oplatek, majitel společnosti.
V Brně si tak zákazníci mohou nechat nejen opravit svůj vůz DS, objednat náhradní díly či příslušenství, ale mohou si kdykoliv vyzkoušet a zakoupit všechny nové modely DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK i nejnovější plug in hybridní či elektrické verze E-TENSE.
Samozřejmostí jsou všechny prémiové služby DS Only You: DS Assistance, aplikace My DS, DS club Privilege nebo DS Valet. Tj. služba pick up servisu v případě potřeby údržby nebo opravy vozu DS, kdy si pro vozidlo dojedeme, nabídneme náhradní vůz a opravený vůz zase přistavíme na místo určené klientem. Tuto službu DS Valet je možné využít také pro doručení nového vozu DS na adresu dle přání zákazníka.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?