Značka DS registruje nebývalý zájem zákazníků a proto se rozhodla rozšířit svoji dostupnost kromě severní Moravy i na jižní Moravu, kde otvírá nové zastoupení. Ve spolupráci s partnerskou společností CARLING AUTO v Brně otevřela autorizovaný DS SERVIS a nové místo, kde lze vyzkoušet i objednat nejnovější modely.
Nové zastoupení značky zpříjemní a usnadní přístup zákazníků z tohoto regionu k modelům a službám DS. Společnost CARLING AUTO je zkušeným prodejcem a servisem automobilů značky Citroën a zároveň má významné aktivity v oblasti obchodu a servisování pneumatik. V prodeji nových vozů DS pracuje pod vedením DS STORE Praha.
„Společnost CARLING AUTO má historii, která sahá až do roku 1992, kdy začínala pod názvem CARLING s malým showroomem a dvěma vozy v centru Brna. Dnes patří mezi největší a nejúspěšnější prodejce nových i ojetých vozidel v ČR, a sídlí v nových moderních prostorech v Brně na Hviezdoslavově ulici v místě, které skýtá dostatek možností i pro případný další rozvoj firmy. Jsem rád, že nyní můžeme poskytnout našim stávajícím i novým zákazníkům i vozy značky DS, která navíc působí v pro nás novém prémiovém segmentu, a ke které máme jako distributor francouzských vozů samozřejmě velmi blízko. Těšíme se na tuto novou obchodní příležitost, která je pro nás přímo srdeční záležitostí.“, říká Milan Oplatek, majitel společnosti.
V Brně si tak zákazníci mohou nechat nejen opravit svůj vůz DS, objednat náhradní díly či příslušenství, ale mohou si kdykoliv vyzkoušet a zakoupit všechny nové modely DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK i nejnovější plug in hybridní či elektrické verze E-TENSE.
Samozřejmostí jsou všechny prémiové služby DS Only You: DS Assistance, aplikace My DS, DS club Privilege nebo DS Valet. Tj. služba pick up servisu v případě potřeby údržby nebo opravy vozu DS, kdy si pro vozidlo dojedeme, nabídneme náhradní vůz a opravený vůz zase přistavíme na místo určené klientem. Tuto službu DS Valet je možné využít také pro doručení nového vozu DS na adresu dle přání zákazníka.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?