DISKUZE K ČLÁNKU Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

Luca Di Montezemolo zažil s Ferrari řadu vrcholů i pádů. Byl to právě on, kdo automobilku vedl v časech hojnosti s Michaelem Schumacherem a je to právě on, kdo nese svůj podíl na nedobrém vstupu Ferrari do hybridní éry Formule 1, který se s červenými táhne dodnes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 12.08.2020 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 12.08.2020 07:26
To neustále kopání do motorů Renault fakt… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2020 08:34
S tím podvůdkem byli výkonově i před Mercedesem.… »
» Pavel H. (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2020 21:25
Dle GPS je ale Renault po Mercedesu nejsilnější… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      To neustále kopání do motorů Renault fakt nepochopím.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Někde snad do Renaultu kopu? Naopak znázorňuji, že Ferrari mělo větší výkon pouze s pomocí podvůdků, což samozřejmě vysvětluje, že Renault vůbec nedělal špatnou práci i když díky poctivosti na Ferrari neměl.
        Alespoň tak to cítím já.

        + 0 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          S tím podvůdkem byli výkonově i před Mercedesem. Ale je pravda, že bez něj jsou letos beznadějně nejslabší. 04

          + 2 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Pavel H.

        Pavel H.

        80.92.246.XXX
        Dle GPS je ale Renault po Mercedesu nejsilnější motor, ne třeba Honda))

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama