DISKUZE K ČLÁNKU Vrátí se do Red Bullu? Ricciardo možnost svého comebacku nevylučuje

Angažmá Daniela Ricciarda u Renaultu zatím příliš nevychází. Australský závodník tak začíná pokukovat po jiných možnostech. Jednou z nich je i návrat k Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vrátí se do Red Bullu? Ricciardo možnost svého comebacku nevylučuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 21.04.2020 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 19.04.2020 20:10
Tak to je hodně velké sci-fi. I když ono dost… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2020 11:48
Mercedes se neměl z čeho stahovat. Stáj koupil od… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 20.04.2020 20:46
Jistě Miku a Mercedes ani Renault v té dobře… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Stát se to sice může, ale Ricciho zájem se obrací směrem k Ferrari nebo Mercedesu.
    Ferrari vidím jako reálnější možnost.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    91.229.253.XXX
    V podstatě je to hodně velký sci-fi. Upřímně nevím s čím teď Ricimu dochází trpělivost, protože loni to sice bylo špatný, ale letos v závodním režimu nikdo neodjel ani metr. Nicméně tak či onak nevím zda by šel zpět když je tam Verstappen. Možná kdyby šel pryč, tak by to mohla být logická volba jak pro Riciho tak RB. Ale takhle dost pochybuju.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Spíš je otázka jestli by ho Red Bull vzal zpátky. S hrdým Markem v čele mám docela pochyby. 11 Red Bull je totiž ten, kdo si bude vybírat a v případě volnýho fleku by se zájemci určitě jen hrnuli.

    Jinak je spíš otázka jestli Renault bude dál investovat a snažit se nebo to naopak zabalí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Tak to je hodně velké sci-fi.
    I když ono dost možná nás čeká ostrá krize a v krizi automobilky odchází, zvláště pak ty momentálně neúspěšné. A pak bude ještě zlej RB s arci padouchem Helmutem pro Riciarda dobrej 18

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Prosím tě, měl si pocit, že v době krize 08 se autmobilky typu Renault a Mercedes stáhli z F1? Toyota byl neúspěšných projekt jako BMW a Honda (zase), kde byly obrovské peníze, ale nulové výsledky. Raději bych viděl Ricciho v Mercedesu či McLarene, Alonso na dva roky do Ferrari a Vettel konec

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Mercedes se neměl z čeho stahovat. Stáj koupil od Brawna až v roce 2009. BMW, Toyota a Honda odešli, Renault v roce 2011 taky.
        Není vůbec vyloučeno, že se to bude opakovat, jak píše Daviid a neúspěšné projekty zmizí. A to co předvádí Renault se za úspěch dá považovat hodně těžko. 03

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Jistě Miku a Mercedes ani Renault v té dobře nedodávali motory do F1 20

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Dodávali motory v době zmražených V8 s minimálními náklady oproti nynějšímu stavu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Aha, těmi obrovskými penězi jsi myslel investice do motorů, které v té době zůstavaly zmražené a měnily se víceméně jen mapy.
            Hmm, tak to jo. 20

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Máš pocit, že výroba motorů a jejich intergrace do šasi plus logistika nestojí nic? Hoši vy si to fakt preddtavujete jak Hurvínek válku 18

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                No vzhledem k tomu, že se tu bavíme o koncernech, které ty motory pouze dodávali, tak jejich výroba a logistika jistě stála méně, než dostali za jejich prodej. To je tak nějak princip obchodu. 12
                Ale možná si Hurvínek myslí, že týmy motorářům platí jen pár dolarů za spotřebovaný materiál a zbytek motoráři zatáhli ze svého z lásky k motorsportu. 13

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama