DISKUZE K ČLÁNKU "Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Ve Formuli 1 se občas i mezi piloty objevují hlasy, že by bylo lepší a bezpečnější, kdyby monoposty měly méně přítlaku. Kevin Magnussen s tím ale rozhodně nesouhlasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 20.06.2019 02:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 19.06.2019 08:53
Volba fotek není náhodná 03 »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 19.06.2019 10:11
Kdy naposledy jezdily formule driftem? To už je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Jako bych slyšel "druhého" Vettela,.. 12 12 12 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Tak jezdci Haasu neumí jezdit s více generacemi monopostů, takže není divu, že tohle prohlásí

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak výměny 3 motorů u RB a TR potvrzeny Tojoharu Tanabem. Výkon to prý ale moc nezvedne, to prý až v Monze. takže budou testovat a ladit na trati aby ta 4tá specifikace byla spolehlivá a něco si předzkoušeli. Asi hlavně turba od IHI. Kvjat dostane už pentli a Albon asi bude testovat co ten motor druhé specifikace vydrží, respektive asi chtějí tu starou specifikaci motoru porovnat s novou na trati. Vypadá to že motorů bude letos Honda potřebovat opět hodně. Osmý závod třetí motor.Holt chtějí rychle posouvat, tak to dělají takto. V zasadě je divné že ostatní to zvládnou v továrně a Honda musí na trať a jít na to postupně. Ale co už, důležitý bude, jak to posunou v tý Monze. Ale tam opět budou upgradovat i ostatní....mají časovou ztrátu ve vývoji.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Dobrej Magnussenův náběh na vidle. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Ta titulní fotka je vzhledem k obsahu článku celkem vtipná 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Ono v kontextu celého posledního závodu kdy prohlásil že je to nejhorší zkušenost s autem vůbec je to docela sranda 12 Ale chápu pointu, prostě je to jako všude, každý lobuje jen za to své (stejně jako teď Magnussen). Osobně si myslím že F1 by měla jít cestou maximálního přítlaku, ale s eliminací přítlaku který nejvíce škodí předjíždění. Zda se jim to povede je otázka, v každém případě doufám že od roku 2021 bude umělý prvek zvaný DRS minulostí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Tak ono takhle, nízkej přítlak má taky svoje kouzlo, ale F1 je královna motorsportu a proto musí být nejrychlejší a nejúžasnější a to by s nízkým přítlakem nebylo.
        Ale úplně si nejsem jistý tím, že se povede najít shoda na řešení, které bude dobré pro souboje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        37.188.134.XXX
        Maximální přítlak je k hounu. To rovnou můžou závodit tramvaje. Vůz má být lehký, obratný a hbitý jako atlet. Krásné závodění udělá spíše vůz s nižším přítlakem, který dovolí jet v driftu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Kdy naposledy jezdily formule driftem? To už je těžká historie.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            37.188.134.XXX
            Tak natvrdo je to už hodně dlouho, ale jízdu nadoraz jsme mohli vídat v době před ERSem než vozy ztěžkly a přišly sjačkoídní gumy a omezené množství paliva.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Volba fotek není náhodná 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama