DISKUZE K ČLÁNKU "Z našeho auta dostáváme víc, než na co má," tvrdí Hamilton

Lewis Hamilton si myslí, že s jejich současným monopostem dosahují lepších výkonů, než na které vůz F1 W09 EQ Power ve skutečností má.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Z našeho auta dostáváme víc, než na co má," tvrdí Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 19.09.2018 15:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 6 lidí) 18.09.2018 12:48
Alonso 120% Hamilton 102% Vettel 78% 12 »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 18.09.2018 20:38
Bohužel Ferdovejch 120% posledních 10 let nestačí… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 18.09.2018 20:47
No vidíš, kam to ta efjednička dopracovala. 20 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Alonso 120%
    Hamilton 102%
    Vettel 78%
    12

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Bohužel Ferdovejch 120% posledních 10 let nestačí ani na Levisovi 102%, natož na Sebových 78%.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        No vidíš, kam to ta efjednička dopracovala. 20

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ani tak F1, jako kam to dopracoval Fernando.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • spinelesssheep

            spinelesssheep

            85.70.184.XXX
            Jako pilot to těžko mohl dopracovat výš. Rychlost, komplexnost, silná psychika, 120%. 11

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Tak získal dva tituly, co by za to 99,9% jiných pilotů dalo...ale přesto se nemohu ubránit dojmu že mohl těch titulů a vítězství získat víc, podobně jako Hamilton či Vettel. Ale je pravda že tu možnost měl, a opakovaně ji odmítnul, takže to pro něj asi nebylo to nejdůležitější.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • spinelesssheep

                spinelesssheep

                85.70.184.XXX
                Jak jako odmítl?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  No mohl přestoupit třeba k BrawnGP nebo k RedBullu, mohl sbírat tituly, divné že to nevěděl dopředu. Já bych zpětně vybral Alonsovi týmy ve správnou dobu a byl by nejspíše dnes 10násobný 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Tak nabídku od RB dostal v roce 2007, tehdy se mezi RB a Renaultem rozhodl pro Renault... což bylo zjevně špatně, ale připustmě že tehdy nemohl tušit kam až to RB dotáhne, i když nějaké indicie tam byly (vysoký rozpočet, angažování Neweyho). V roce 2009 už je to rozhodnutí méně pochopitelné, tehdy ho Ross Brawn lákal do mistrovského BrawnGP-Mercedesu, ale šel do horšího Ferrari. Krom toho Fernando tvrdí, že ho RB lákal i v roce 2013... a on si vybral McLaren, kde jediným argumentem jsou peníze, ale rozhodně ne sportovní výkonnost.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jj 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tomas J.

    Tomas J.

    85.237.234.XXX
    Ackoli Hamiltona nemusim, tuto si pri vsetkej jeho "skromnosti" kludne moze prihriat polievocku a povedat, ze ON je ten co dostava z auta viac. Auto moze byt akokolvek dobre, ale ten rozdiel robi jazdec. A HAM jazdi tuto sezonu famozne, to mu musim uznat.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Lojzovi to teď jde, o tom žádná. 11

    Chlapi, nevíte někdo aspoň odhadem,z tajných zdrojů... kolik maji jednotlivé PJ výkon v kvaldě vs race mód. Kvalifikační výkony vyšli v AMUS, je otázka, jak jsou přesné....ale o to nejde. Mne by spíše zajímalo, o kolik koní to pak jednotlivé PJ musí utlumit.
    Je jasné že těch módů mají více, takže to bude nějaký průměr.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Onehda jsem četl strašnou blbost u sousedů, kde tam jeden jejich redaktor odhadoval aktuální výkonnosti PJ. A měl tam cca o 100 ps méně než AMuS (který taktéž rozhodně nepokládám za nějak věrohodný zdroj) a dle něj je Honda před Renaultem a oba jsou cca 80 - 90 koní za F a M... takže úplná blbost, které se myslím chytl jen starý známy El Senor, který od té doby spamuje, jak je Honda před R a jak jsou super 18 (jinak nic proti práci Hondy, letos konečně nejsou k smíchu). Každopádně celkové výkony těch nejlepší jsou v kvalifikaci přes 900 ps, R v kvali modu ztrácí cca 40 - 50 ps, Honda o neco více. V race módu jsou všichni výrobci do 50 ps. Mimochodem jediný Renault nám letos na jaře dal "odrazový můstek" v podobě informace o celkovém výkonu přes 850 ps. C spec. v kvali módu bude velmi blízko 900 ps...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Myslíš podle Auto Motor und Sport? Z čeho usuzuješ, že je to strašná blbost? Že ohodnotili Renault na úroveň Hondy? Nebo z toho, že ztrácí specifikace "C" na Ferrari 60k a 50k Na Mercedes? "B" ještě o 20 koní víc.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ten článek jsem četl a ty čísla jsou pochopiteln totální nesmysl, na to stačí fyzika šesté třídy, pokud člověk zná hmotnost vozu, dosaženou rychlost a průběh akcelerace.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano, základ je fyzika 6-té třídy. Ale potřebuješ k tomu spoustu dat. Kromě zrychlení a hmotnosti i třeba aerodynamický odpor nebo valivý odpor. Dát dohromady výledek pak asi nebude na domácí úkol pro šesťáka. To by jsme měli přesné hodnoty v článcích po každé inovaci. 03
            Jo, hodnoty se mi zdají nízké, ale autoři je i vysvětlují. Něříkám, že to beru jako fakt, ale každý týden tu nějaké údaje měření nemáme. A nemám pocit, že by Auto Motor und Sport chtěl hejtovat zrovna Renault. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dostávat z auta 102%, to mi popravdě v dnešní F1 nepřijde nijak vysoko, laťka byla nastavena dávno na mnohem více 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama