Její oficiální premiéra proběhne sice až 29. listopadu na autosalonu v Los Angeles, přesto už informace o modernizované Mazdě 6 prosakují na veřejnost již nyní a rozhodně se máme na co těšit - zejména pod kapotou.
Současná generace Mazdy 6 je na trhu již od roku 2012, ovšem od té doby prochází již třetí modernizací, díky které si tyto vozy se skvělou reputací osvojí jak nové technologie, tak nové pohonné jednotky z řady Skyactiv-G, které nově nabídnou i schopnost odpojování válců pro úsporu paliva.
Největší pozornost na sebe však strhává přeplňovaný motor Skyactiv 2.5T, který se poprvé objevil v modelu CX-9. Jakých hodnot se od tohoto motoru dočkáme zatím není jisté, ovšem pod kapotou SUV generuje 250 koňských sil a 420 Nm točivého momentu. Mazda už však nyní sebevědomě prohlašuje, že nový motor nabídne "bezkonkurenční pocit výkonu, klidu i vzrušení".
Chybět nebude ani modernizace bezpečnostních technologií i-Activsense, mezi které patří tempomat s radarem, díky kterému bude vůz schopen samostatně zastavit a znovu se rozjet, nebo kamery s pokrytím 360 ° okolo vozidla.
Soudě dle prvních dvou fotek došlo i na drobné změny v exteriéru, který nyní působí "klidněji". Větší změny se však udály v interiéru a zejména co se týče palubní desky, která se více naladila na úspěšný designový jazyk automobilky. Informací zatím není příliš mnoho, nicméně nejpozději 29. už budeme vědět vše.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?