DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes a Hamilton odhalili Project ONE, první silniční vůz s technikou F1 + FOTO

Mercedes včera na Mezinárodním autosalónu ve Frankfurtu odhalil své hyper auto, které využívá pohonnou jednotku odvozenou z Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes a Hamilton odhalili Project ONE, první silniční vůz s technikou F1 + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 16.09.2017 00:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 9 lidí) 12.09.2017 08:52
myslím, že jedno z aut už mají objednané technici… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2017 14:59
Tý jo, 1.6 V6T. To bych určitě chtěl v… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 12.09.2017 08:43
Vůz je vhodný zejména pro české silnice, které… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    A kdyz se vybijou baterky, tak to bude sracka akorat 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.183.XXX
    Tý jo, 1.6 V6T. To bych určitě chtěl v hypersportu mít.
    Už aby to vyrazilo k zákazníkům a někdo to porovnal s Astonem Valkyrií a jeho 6.5 l V12 a 750 kW bez KERSu...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      213.220.208.XXX
      Mě se to líbí. Ne jako ultimativní stroj, ale jako technologie s možností přenosu i do nižších cenových kategorií. Např. elektrické turbo s MGU-H by v mikrohybridech klidně mohlo pěkně fungovat. A bez turbodíry.

      A pokud by se to zkombinovalo s větším kompresním poměrem motorů, jako při použití Mazdovské SPCCI, tak bych se vůbec nezlobil. Vyšší výkon, když chci výkon a nižší spotřeba, když se courám po městě, nebo "vezu babičku". Win-Win scenario.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Na jednu stranu ano - brilantní technická vychytávka, vytěžení fyzikálních zákonů, efektivita.
        Na druhou stranu - když sečtu náročnost vývoje, náročnost výroby, náročnost (životnost) provozu a náročnost likvidace - není pak nějaká relativně primitivní verze prostého spalovacího motoru vlastně efektivnější, i přes vyšší spotřebu?

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kalty

          Kalty

          165.72.200.XXX
          To je, ale o tom to přece vůbec není... nějak se musíš posouvat

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.179.XXX
            Aby byl posun žádoucí, musí být k lepšímu. Pokud jeho prostřednictvím dosáhnu +- stejnýho výsledku, je taková změna jen zbytečně vydaná energie a produkt takovýho posunu by snad ani neměl opustit prostory vývojovýho centra.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Myslíš, že by babička těch 60 milionů ocenila? :-D

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Libor P.

      Libor P.

      89.190.61.XXX
      Valkyrie bude mazec, podle udavanyho vykonu to taky musi tocit pres 10 tisic rpm a V12 atmosfera bude mit super zvuk 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    myslím, že jedno z aut už mají objednané technici v Hondě........ 18

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Vůz je vhodný zejména pro české silnice, které jsou na jedničku. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama