DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikační formát je konečně definitivě schválen. V jaké podobě? Přinášíme upřesnění

Tahanice, kritiky, komentáře - to vše je minulostí. Strategická skupina F1 a Komise F1 mohou nyní konečně rozhlásit do celého světa, že kvalifikační formát postavený na systému postupného vyřazování, je skutečností.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikační formát je konečně definitivě schválen. V jaké podobě? Přinášíme upřesnění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 12.03.2016 08:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 10.03.2016 16:54
Pane jó, oni tu pitomost nakonec přece jenom… »
» rock (Hlasovalo 10 lidí) 10.03.2016 17:40
- kdybych si měl tipnout, tak jezdci, kteří… »
» rock (Hlasovalo 8 lidí) 10.03.2016 17:10
"Vždy po 90 vteřinách bude vyřazen další… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pard

    pard

    141.170.129.XXX
    Také se může stát,že Mercedesy budou mít nějakou závadu třeba banální budou postupně vyřazeni,protože byly v té chvíli nejpomalejší takže bráno ad absurdum budou odstraněny ti nejrychlejší,o dalších možných situacích nemluvě.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pard

    pard

    141.170.129.XXX
    S prominutím,myslím,že blbější kvalifikace než je tato snad ani neexistuje,copak se ti nhoře úplně pominuli?lepší už je vrátit se na na 70té léta.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Proč prostě nedostane každej 2 měřený kola a volnou trať ?

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ludaf1

    ludaf1

    193.179.111.XXX
    Nechame se prekvapit.Mozna to bude zajimavejsi nez cely zavod.Urcite nebudem koukat jak nejlepsi vozy sen stoji v boxu a tri krat zajede dve kola.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    80.251.245.XXX
    Když to tak čtu, napadá mě jediné slovo: Cirkus. Opravdu velké ulehčení pro chápání děje pro nové fanoušky. Bravo! 01

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Asi bude chvíli trvat než si na to všichni zvyknou.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    a jak je to vyřešeno na okruzích kde jezdí nad 1:30 a že těch okruhů je, nebo za mokra kde určitě nikdy nezvládnou za 1:30 i na krátších okruzích?

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      prostě v daný okamžik vypadne ten nejpomalejší. takže se stane, že např. ve Spa vypadnou během jednoho kola klidně i tři piloti. bude to makačka pro stratégy, aby vyhodnotili s velkým předstihem, zda právě zajeté kolo toho daného pilota stačit bude či nebude v následujících minutách k postupu. po pravdě docela se na ten guláš těším. asi je to spíše zvědavost, ale i tak už se nemůžu dočkat Austrálie!

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    212.10.82.XXX
    Co znamená nejpomalejší? Doteď taky vypadávali nejpomalejší, jen najednou :) Bude se vždy počítat poslední kolo? Co jezdci kteří vypadnou? Budou překážet ostatním = pomalejší čas a stane se, že vypadnou auta, která by jinak vyhrála kvalifikaci. Není to to stejné jako doteď, kdy jste si mohli udělat odstup a počkat na další kolo, teď se musí snažit více. Už neuvidíme, co dokážou auta ze sebe dostat na maximum, pouze "malinký" závod.
    Je to pí*ovina, Ferrari mělo vetovat.

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      Čekám, že nejpomalejší v dané části kvalifikace, takže stačí na začátku každé části (Q1, Q2, Q3) zajet rychle a není problém. Jinak jsem pro, bude sranda :)

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.128.XXX
      - kdybych si měl tipnout, tak jezdci, kteří vypadnou, nebudou zavazet o nic míň ani víc, než zavazejí dneska. Spíš budou překážet míň, protože po novém se budou ti nejpomalejší od půlky Q1 (Q2) odklízet do boxů, zatímco postaru tam zavazeli až do konce Q1 (Q2)
      - proč bychom neměli vidět maximum od každého?
      - proč by měli potenciální vítězové apriori vypadnout? Když neudělají chybu, budou v pohodě. Jako doteď jim bude stačit zajet jedno rychlý kolo během první půlky Q1 (Q2) a druhý na konci. Přičemž do toho druhýho už se jim nebudou motat ti nejpomalejší. A když chybu udělají, tak jenom v pořádku, že za ni zaplatí.
      - mám pocit, že Ferrari nemůže vetovat úplně všechno, co se jim zachce...

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Neberu nikomu jeho názor, ale tohle je už hodně překroucený.
        "kdybych si měl tipnout, tak jezdci, kteří vypadnou, nebudou zavazet o nic míň ani víc, než zavazejí dneska."
        Dnes když jezdec v kvalifikaci vypadne, tak se tomu stane až po uplynutí doby a dojetí "načatého" kola v dané části kvalifikace. Takže situace, kdy část jezdců pojede jak o život, aby se zachránili a jiný demotivovaný již vyřazený jezdec pojede na trati v úsporném režimu současně s nimi se rozhodně dosud nestávala a nyní se tomu bude dít takřka v každém kole druhé poloviny všech částí kvalifikace !!!

        Na usychající a zrychlující trati bude rozhodovat v jaké chvíli jezdec najede do měřeného kola a každá žlutá fáze ho bude motivovat k její porušení, neboť jakékoliv vyšší snížení rychlosti než konkurence ho bude stát vyřazení, protože 1,5 min nedává za této konstelace možnost nějaké opravy. Takže jezdec bude často vyřazen, aniž by měl možnost své vyřazení nějak ovlivnit 02

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.138.XXX
          Ad první část - Aktuálně vyřazený pilot je prostě jen pilot, který je v inlapu. Dneska je plná trať pilotů, kteří jsou v outlapu nebo v inlapu a pletou se pod kola těm, co jedou ostré kolo, s tím už se všichni naučili žít. A pokud ne, je to jejich problém. Tohle je běžný obrázek každé kvaldy. Rozdíl bude pouze v tom, že postaru jich tam zavazí až do konce každé kvalifikační části plný počet, po novém jich bude čím dál míň - to je spíš pozitivum co do překážení, ne?

          Ad poslední část - i tohle se v trochu jiné formě dělo i po starém; když osychá trať, i teď všichni čekají až na nejvýhodnější okamžik výjezdu a pak si navzájem překáží. To je prostě jen stará a známá situace v trošku jiném úhlu pohledu.

          Ad žlutý vlajky - od toho jsou tam maršálové, aby to hlídali. Jestli to nebudou hlídat, tak je to problém v přístupu, ale ne v pravidlech.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.128.XXX
    "Vždy po 90 vteřinách bude vyřazen další pilot s nejpomalejším časem po projetí pod šachovnicovou vlajkou"

    Můžete mi to, prosím, přeložit?
    Po těch 90s bude "zašeděno" jméno s aktuálně nejpomalejším zajetým časem, nebo se bude -jako do teď- čekat na dokončení rozjetého kola?

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Pokusím se sehnat e-mail na Bernieho, ten zcela určitě dokáže danou věc vysvětlit, když ji vymyslel - pokud to za něj neudělaly dcery... 12 12 12

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.224.XXX
        04
        Buď to bylo v článku upřesněno, nebo jsem to tam bylo pořád a já to jenom přehlídl, ale teď to chápu tak, že platí ta moje první varianta; uplyne limit, ten s nejpomalejším zajetým časem končí (bez ohledu na to, jestli je v boxech nebo jestli má třeba zrovna rozjeté ostré kolo). Uplyne 90s, skončí další. Je to komplikace navíc, ale umím si představit, že to půjde grafikou ošetřit, aby to zůstalo přehledné.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pane jó, oni tu pitomost nakonec přece jenom schválili. 02

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama