DISKUZE K ČLÁNKU Button horuje pro střechu nad hlavou, Hamilton nechce jezdit pod padákem

Pokud bychom brali jako zásadní názory pilotů, nebude to trvat dlouho a formule 1 zcela změní svůj vzhled. Co vede muže z kokpitu k tomu, že se chtějí skrýt pod střechy vozů, kterým už nebude v ryzí podobě možné říkat monoposty?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button horuje pro střechu nad hlavou, Hamilton nechce jezdit pod padákem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 05.09.2015 09:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Odokar (Hlasovalo 14 lidí) 04.09.2015 12:39
Nevím, F1 by měla být nebezpečná. Nejde o to, že… »
» RoBertino (Hlasovalo 13 lidí) 04.09.2015 12:07
A jak už se psalo dříve, ještě zakrýt kola a… »
» uzivatel000415 (Hlasovalo 12 lidí) 04.09.2015 11:31
Jo a ještě dveře, aby se z toho dalo vylézt 10»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já si myslím, že piloti své velké platy berou i proto, že F1 je nebezpečná. Navíc, divák je svým způsobem u formule s pilotem ve větším kontaktu než u kapotovaného vozu. Vidí jeho přilbu, barvy na ní a ví, že kolem projíždí ten či onen závodník. Což takhle jim nabídnout, že se formule zakapotují, ale platy jim klesnou na pětinu? Moc by mě zajímalo, zda by Button a Alonso zůstali u svých názorů? Je fakt, že kapotáž by asi zabránila Wilsonově smrti, i třeba poranění Massy v Maďarsku, ale Bianchiho smrti by zabránila snad jenom kapotáž z oceli.

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Odokar

    Odokar

    62.77.71.XXX
    Nevím, F1 by měla být nebezpečná. Nejde o to, že bych chtěl vidět krev ale přílišnou bezpečností se jaksi ztrácí to správně napětí. Proč bych měl koukat na souboje excelentních řidičů? Mnohem zajímavější mi přijde sledovat souboje lidí kteří riskují životy aby byli první, ti si zaslouží můj obdiv, akceptují rizika před kterými se rozumným lidem rozklepou kolena. Tohle mi chybí čím dál víc. Takhle se brzy na F1 vykašlu a budu koukat na MotoGP nebo WRC, tam jsou pořád chlapi co mají koule, riskují životy a stojí za obdiv, ne tihle přeplacení piloti 'dronů'.

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    194.12.37.XXX
    Jo a ještě dveře, aby se z toho dalo vylézt 10 . A klimatizaci. Rovnou to slučte s WEC. F1 by snad měla být na hraně?! "Je to Královna"

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      A jak už se psalo dříve, ještě zakrýt kola a přidat světla, aby si piloti mohli v Singapuru, Bahrajnu, Abu Dhabí a případně Soči přisvítit.

      + 13 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Kdyby se formule jedna transformovala do téhle podoby, ztratila by spoustu diváků, protože by připomínala závody "plechových aut" . Na F1 je přitažlivé to, že zhruba dvacítka nejlepších pilotů se na okruhu řítí šílenou rychlostí a auta jsou tak vypiplaná a křehká, že sebemenší dotyk mezi závodníky může znamenat konec závodu. Pokud by to připomínalo Porsche Cup, kde po počáteční strkanici se ustálí nějaké pořadí a kontakt mezi vozy většinou fatální není, sice by závody byly pro piloty bezpečnější, ale ubylo by vzrušení, ubylo by i diváků, tím by poklesla sledovanost závodů a Berniemu by poklesl příjem. A to strejda Bernie nechce.

        + 10 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama