DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Hlasitost motorů bez změn v pravidlech a zrušení omezení průtoku zvýšit nepůjde

Podle Renaultu nepůjde zvýšit hlasitost nových pohonných jednotek, aniž by nedošlo k významnějším změnám v technických pravidlech, které by zahrnovali i zrušení maximálního průtoku paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault: Hlasitost motorů bez změn v pravidlech a zrušení omezení průtoku zvýšit nepůjde

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 04.04.2014 10:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 03.04.2014 10:35
Taky nebyla zmíněna zapečetěná převodovka, … »
» uzivatel001447 (Hlasovali 2 lidé) 03.04.2014 10:19
zda sa mi to? alebo sa zasa niekto stazuje na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zahradnik

    109.80.86.XXX
    Redakci 105000ot./min zní asi hezky, ale nemá tam být 10500ot./min.?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Taky nebyla zmíněna zapečetěná převodovka, kterou nelze ladit na jednotlivé závody. Z toho pak plyne, že týmy musí hledat kompromisní řešení a auto nelze vytáčet do max. otáček.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zahradnik

      109.80.86.XXX
      Svatá pravda. V Australském závodě jsem si všiml, že (tušim) mercede vůbec nepoužíval 8 převodový stupeň.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    zda sa mi to? alebo sa zasa niekto stazuje na prietok?04 ale aspon v tomto pripade mi to pripada legitimne.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nie je pravda,.. ...že by klesla efektivita, lebo z Turba by sa získalo viac elektrickej energie, lebo monopost F1 nie je záhradná kosačka, preto tých 15 000 ot./min. by malo byť zachovaných minimálne, pri prietoku 125 kg/hod. ,lebo ušetriť oproti atmosferickým V8 25% je dosť. Motor by bol pri predbiehaní ďaleko pružnejší a mal by aj väčší výkon a krútiaci moment a postrk od jednosmerného trakčného motora MGU-K by bol výraznejší, čím by nové monoposty výrazne zrýchlili, lebo najmä v zóne DRS, je to úplne o ničom, keď sa tie Mustangy (JAWA 50) nevedia predbehnúť, ak majú aj sklopené zadné krídlo. F1 chýba hlavne dynamika a pri tých 15 000 ot/min. aj zvuk bude lepší, Jean ! 01 01 01

    + 5 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      Problém bude inde.....všetko je naviazané na seba ako reťaz....zadané boli požiadavky pri vývoji za milióny ... otáčky max 15tis ...životnosť 5 motorov na sezónu...prevodovky...turbo...MGU-K....gumy

      všetko do seba zapadá a ak chceš byť NAJ tak toto všetko musí spolupracovať na 110%...vymeň jednu veličinu a budeš mať problém zo všetkým ostatným lebo na to NEBOLI vyvíjané ostatné komponenty...hneď by sme to napr videli na gumách...sú stavané na určitý Km a keď ho zvýšiš zničíš gumy ani nevieš ako lebo NEBOLI na to stavané a vyvíjané...

      Je nám ľahko povedať ...dajte preč prietokomer...nádrž zväčšite a zvýšte otáčky....ale ak na to nieje stavaná /prevodovka,výfukové potrubie,turbo,gumy/ tak všetko postupne pôjde do kopru...jediné riešenie /drahé riešenie/ je toto povoliť ale povoliť vývoj a zrušiť obmedzenia...ale nedá sa to z preteku na pretek...

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Práve, že je to stavané,.. ...na tých 15 000 ot/min., ktoré nedosahujú, lebo tomu predpísali malý prietok ako mopedu a gumy sa dajú zmeniť. Veď sa nemenili 1x a v minulej sezóne aj uprostred nej a prítlak tímy ešte nájdu. Ale v zóne DRS sa na tie pomalé autá nedá pozerať a zvuk je otrasný. Tak ja ako fanúšik žiadam zmenu ! 01

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • JaroB

          88.212.40.XXX
          ale pri prietoku max 100kg/h....čiže ja ako konštruktér by som konštruoval všetko okolo 110kg/h a z toho vyplývajúce ostatné veličiny...

          Hráš sa tu stále na odborníka ale toto ti akosi uniká...všetko NAD by bolo drahšie alebo ťažšie...keď viem, že po celý čas bude pracovať môj motor max do 12,5-13tis lebo tam je jeho maximum a je aj najefektívnejší tak nebudem predsa stavať piesty,kľukovku a všetko okolo na 15,5tis...zbytočné gramy navyše...obrazne povedané samozrejme

          + 9 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Čo vravíš je hlúposť,... ...lebo to, čo je teraz v F1 nie je vôbec o šetrení, ale plytvaní lebo samotná motorová jednotka je drahá a nie je výkonná, pričom ani v zóne DRS sa na to predbiehanie nedá pozerať, lebo je to len tak tak, aj to s odretými ušami. Nakoniec ak Romain nemohol predbehnúť Kobajašiho, v zóne DRS, tak to je na zaplakanie a tak isto sa zas Kimi sa trápil s nim. Tak k čomu taká formula F1 ? Ty si do kolobežky môžeš ďálej konštruovať, jak ti je libo ! Aby si neprekročil 100ky/hod. 11

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • JaroB

              88.212.40.XXX
              ... čo má čo maximálka spoločné s efektivitou??? To, že Lotus má maximálku o viac ako 30km/h nižšiu ako Williams je koho chyba? Massa si to rezal 324km/h čo je o dosť viac ako s motormi V8...
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Libor

            89.190.61.XXX
            Právě že motor na 15000ot/min. by musel mít lehčí pohyblivý části.

            Jinak ten max. průtok je povolen už od 10500 ot/min., tak není důvod motor točit víc, pokud teda zrovna neběží mguk .

            Možná by pomohlo, kdyby motory měly waste-gate.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Práve že chyba,... ...nie je v konštrukcii vy ..., lebo od prvopočiatku bolo zadanie turbomotora na 15 000 ot/min. a je na nich aj nastavený omezovač. Ale skrátka to nie je možné preto, lebo pri tlaku turbokompresoru, ktorý plní turbomotor stlačenám vzduchom 5 barov, nie je možné dodávať motoru palivo v tom množstve tak, aby z toho bola zápalná zmes aj pri tých 15 000ot/min. a motor stále zrýchľoval, to je chyba a ten prietok treba zväčšiť na 125 kg/hod. a bude všetko O.K. To je podstata veci, páni. 01 Ušetriť v F1 25% je niekedy viac, ako 50%, keď prestanú na závody chodiť diváci. 02
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    78.24.10.XXX
    Aby nakonec chytráci ještě nesnížili objem V naději, že motorky stopětadvacítky taky krásně piští...
    Anebo si můžou půjčit auto ode mně, já mám taky šestnáctistovku a od 4500 otáček mi to řve docela pěkně 12

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama