V Ženevě je k vidění nejen nový Superb nebo ostřejší Octavia RS 230. Na stánku výrobce do dálky září červeně zbarvená Škoda Fabia ve sportovní edici Monte Carlo.
Ta dostala sportovnější vzhled karoserie a snížený sportovní podvozek. Verzi Monte Carlo budete moci mít ve verzi hatchback a Combi, přičemž obě provedení získají černé vnější akcenty a černá 16ti nebo 17-palcová kola z lehkých slitin, které jsou k dispozici výhradně u tohoto modelu.
Kromě toho se Fabia Monte Carlo chlubí balíčkem SunSet, jenž zahrnuje tónovaná boční okna, zadní okno a tónovanou panoramatickou skleněnou střechu. Mezi změny v kabině se řadí sportovní sedadla, kůží potažený volant s plochým spodním ramenem a červené akcenty na středovém panelu.
Škoda nabídne Fabie Monte Carlo se stejnou řadou motorů, jakou nabízí pro klasická provedení. V nabídce však očekávejte jen ty nejsilnější varianty, takže v úvahu přichází 81 kW benzín 1,2 TSI a nebo naftový motor 1,4 TDI s výkonem 77 kW.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?