V Ženevě je k vidění nejen nový Superb nebo ostřejší Octavia RS 230. Na stánku výrobce do dálky září červeně zbarvená Škoda Fabia ve sportovní edici Monte Carlo.
Ta dostala sportovnější vzhled karoserie a snížený sportovní podvozek. Verzi Monte Carlo budete moci mít ve verzi hatchback a Combi, přičemž obě provedení získají černé vnější akcenty a černá 16ti nebo 17-palcová kola z lehkých slitin, které jsou k dispozici výhradně u tohoto modelu.
Kromě toho se Fabia Monte Carlo chlubí balíčkem SunSet, jenž zahrnuje tónovaná boční okna, zadní okno a tónovanou panoramatickou skleněnou střechu. Mezi změny v kabině se řadí sportovní sedadla, kůží potažený volant s plochým spodním ramenem a červené akcenty na středovém panelu.
Škoda nabídne Fabie Monte Carlo se stejnou řadou motorů, jakou nabízí pro klasická provedení. V nabídce však očekávejte jen ty nejsilnější varianty, takže v úvahu přichází 81 kW benzín 1,2 TSI a nebo naftový motor 1,4 TDI s výkonem 77 kW.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?