Lehce zmodernizovaná Mazda 6 si v Ženevě odbyla svou evropskou premiéru, dostala nový vzhled a lepší výbavu.
Mazda 6 je jedním z nejkrásnějších vozů ve svém segmentu, ale ani to nezabránilo, aby získala jemné designové přepracování. To se dotklo přední mřížky, předních a zadních světlometů, na střeše se objevila anténa ve stylu žraločí ploutve a vůz byl postaven na dvoubarevná litá kola o rozměru 19 palců.
Další důležité změny nastaly v kabině, kde je elektrická parkovací brzda a revidovaná středová konzola. S faceliftem došlo i ke snížení mezery mezi panely palubní desky a do kabiny bylo instalováno více zvukově izolačního materiálu. O lepší komfort posádky se starají vylepšená sedadla a nové je i čalounění dveří a stropu.
O tom, zda došlo k úpravám motorů, se automobilka nezmínila. Naopak co prozradila, na některých vybraných trzích se bude Mazda 6 nabízet s pohonem všech kol. V úvahu spadá i verze MPS, která by dostala vysoký výkon, agresivní body kit a skvělé jízdní zážitky. O jejím osudu však ještě není rozhodnuto.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.