Automobilka Opel oznámila, že se jí podařilo vyrobit již 750 tisíc kusů modelu Insignia, která se sjíždí z montážní linky v Rüsselsheimu.
Dotyčným vozem se stala verze Insignia OPC Sports Tourer, která dostala modrý lak karoserie Arden. Pod kapotou ukrývá přeplňovaný 2,8-litrový motor V6, která nabízí výkon 325 koní a 435 Nm točivého momentu. Díky výkonnému motoru a systému pohonu všech kol vůz zrychluje z 0-100 kmh za 6,3 sekundy, maximálka je elektronicky omezená na hodnotu 250 km / h.
V tiskovém prohlášení prohlásil ředitel závodu Axel Scheiben: "Je to zvláštní den pro celý tým. máme všechny důvody být hrdí na to, že jsme se vyrobili model Insignia v počtu 750.000 tisíc. " Náš tým dělá vynikající práci každý den a složitou výrobu vozů zvládáme ve špičkové kvalitě. "
Kromě oznámení o bohaté produkci Insgnie potvrdil Opel, že se chystá další verze Insignie. Vyrábět se bude opět v Rüsselsheimu a Opel prozradil, že se bude nabízet i na americkém trhu pod klasickým označením Buick.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.