X-Tomi Design digitálně transformovala koncept Audi Prologue do verze s otevřenou střechou a s modrým lakem karoserie.
Opravdoví fanoušci značky Audi nejsou moc rádi z autonomních modelů, ale protože většina velkých výrobců automobilů již tvrdě pracuje na vlastním řízení automobilů, dříve nebo později to bude velký hit silnic a není nic, co s tím můžeme udělat. Audi již dřív představilo uzavřený model Prologue, který byl schopen sám řídit a byl vybaven autonomním pohonným systémem.
Otevřený koncept se tváří jako eegantní a krásné vozidlo se čtyřmi samostatnými sedadly a maďarský umělec X-Tomi design si s digitální přestavboui opravdu pohrál. Přidaný krásně vypadající modrý lak karoserie podtrhuje výslednou exkluzivitu nového modelu, který je vlastně budoucí vizí toho, jak má vypadat příští generace Audi A8.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.