Malý Japonec ve verzi kombi. Že by se blížil silný konkurent Fabii kombi?
Mazda 2 byla představena nedávno, zatím na nějaké soudy je brzy. Z obrázků nevypadá zle, tedy alespoň co se týče exteriéru. Kokpit vozu už tak pěkně nepůsobí, ale zatím ještě čekáme na osobní dojmy a první svezení. I přes to jej můžeme zařadit mezi žhavé kandidáty při výběru menšího hatchbacku.
Jak by to ale dopadlo, kdyby se Mazda 2 objevila jako malý kombík? To jsou vody, kterým vévodí právě Fabie a konkurovat se jí snaží docela povedené Clio, které brzy projde redakčním testem. Právě praktická karoserie je důvod, proč si mnoho zákazníků zvolí právě českou stálici.
Theophilus Chin, kterého již každý čtenář AutoRoadu zná, nedávno pustil uzdu své fantazii a vytvořil, samozřejmě jen digitálně, praktičtější variantu Mazdy 2. Není zatím vyloučené, že by jsme se něčeho takového dočkali. Například v Thaisku se příští rok rozběhne prodej malé Mazdy 2 ve verzi sedan. Proč by tedy Evropa nemohla dostat kombík?
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.