Audi v Los Angeles oficiálně představilo model R8 Competition, nabízí ostrější vizáž a 570 koní.
Audi uvede vůz do prodeje na začátku příštího roku, jedná se o limitovanou edici a nabízí celou řadu komponentů z uhlíkových vláken, včetně předního spoileru, zadního křídla, prahů, krytů zpětných zrcátek a zadního difuzoru. Vůz má také lesklá kola z lehké slitiny v černém provedení a sportovní výfukový systém s černými koncovkami.
Po stránce změn v interiéru toho zde moc není nového. Konstruktéři tam instalovali dekory v z uhlíkových vláken, prémiové kožené čalounění a podsvětlené prahové desky s nápisem "R8 Competition".
Pod kapotou brumlá 5,2-litrový motor V10 s výkonem 570 koní. Je připojen k sedmistupňové převodovce S tronic a síla jde na obě nápravy přes systém pohonu všech kol quattro. R8 Competition zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a dosáhne rychlosti až 320 km / h.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.