V Paříži se konečně po dlouhých letech ukázal další ostrý hatchback od Nissanu, kterým je Pulsar Nismo Concept.
Jedná se především o náznak toho, co Nissan do budoucna chystá vyrábět a tak se obyčejný Pulsar proměnil v něco neskutečného. Nabízí devatenáctipalcová litá sportovní kola, šedý lak s červenými doplňky a sportovní bodykit. Pulsar Nismo také přidává středové sportovní koncovky výfuku.
V interiéru se taktéž objevily červené doplňky, dále sportovní tříramenný volant a nebo sportovní sedadla potažena Alcantarou. Po stránce techniky zcela určitě vůz dostane přepracovaný podvozek a pohon se postará přeplňovaný benzinový motor o objemu 1.8 litru s výkonem 275 koní. Samotný Nissan k tomu říká, že "má se jednat o sportovní model pro zcela novou generaci řidičů".
Tak uvidíme, zda se tohoto Pulsaru opravdu dočkáme, pokud ano, konkurecne bude mít asi problém. Nissan totiž taktéž hodlá bojovat o prvenství na severní smyčce v kategorii nejrychlejší sériově vyráběné předokolky.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.