Australský Holden si pro své zákazníky připravil poslední lahůdku, kterou je hodně ostrý pick-up s názvem HSV GTS Maloo.
Jedná se vlastně o rychlejšího bratra s názvem HSV Maloo R8, který už v roce 2006 dokázal uhánět rychlostí 271,44 km/h. Nyní to chce podle Holdenu obmněnu a tak se na trh brzy dostane ještě ostřejší verze HSV GTS Maloo, která bude poháněna motorem z modelu HSV GTS Sedan.
To tedy znamená, že pod kapotou najdeme benzínový motor o objemu 6,2 litru V8 s kompresorem, jenž poskytne dle Holdenu výkon 589 koní a 738 Nm točivého momentu. S motorem bude moci spolupracovat buď manuální, nebo na přání i automatická převodovka, přičemž výkon jde na zadní kola skrze samosvorný diferenciál.
Vůz by se měl představit na konci letošního roku a jeho výroba bude zřejmě omezena na 150 kusů. Cenovka se přitom nedostane přes 85 000 australských dolarů.
zdroj: Worldcarfans.com
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.