BMW pomalu začíná vypouštět informace o chystaném novém SUV X2, které bude přepracovanou verzí X1. Co vše o něm již víme?
Dle nejnovějších informacích, které přinesl server AutoExpress.co.uk by nové BMW X2 mělo vycházet z nové generace X1, která má přijít na trh v příštím roce. Jeho odlišností by měla být třídveřová karoserie, která bude v nabídce společně s klasickou pětidveřovou.
Očekáváme, že půjde ve šlépějích BMW X6 a X4, což se odrazí v agresivnějším designu a zejména šikmé zadní části vozu a to především výrazně klesající zadní částí. Doplní tak poslední místo mezi SUV v nabídce BMW.
Podvozkovou platformu bude sdílet s novou X1, která se dostane na trh v příštím roce. Nad konkrétní nabídkou motorizací visí stále velký otazník. Můžeme však předpokládat jistou podobnost s paletou motorizací, která je u BMW X1. Což zahrnuje benzinový dvoulitrový čtyřválec s výkony 135 až 170 kW (270 až 350 N.m.) a dieselový čtyřválec s výkonem 110 kW až 160 kW.
A kdy že se to dočkáme nové X2? Přesně to zatím není stanoveno. Pravděpodobně v roce 2017.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.