Mercedes-Benz přeci jen začíná vyrábět své „Céčko“ s prodlouženým rozvorem. A kde jinde než v Číně, kde si na delší rozvory zákazníci potrpí.
Jak jsme předpokládali, „delší“ C-class přišel na svět. Již tomu naznačovalo spousta špionážních fotografií, které kolovaly internetem poměrně často. Jako klíčový mezník jej označuje Daimler v Číně. Bude se tedy jednat o strategický model?
Předchozí generace modelu C, slavila v Číně obrovský úspěch. Celkem se jich prodalo 150 000 a to Čínský trh korunovalo na druhé největší odbytiště C-classu. Tento další „krok“ vstříc čínským zákazníkům jistě posilní pozici C-classu na trhu.
Delší provedení měří na délku 4766 mm, což znamená prodloužený o celkových 80 mm oproti „klasické“ verzi. Další „specialitou“ tohoto prodlouženého modelu je speciální přední spolujezdcovo sedadlo, které lze polohovat tak, aby vzniklo ještě více prostoru pro cestujícího vzadu.
Mercedes-Benz zatím ještě kompletně neodtajil nabídku motorů, ale již dříve zmínil, že rozsah výkonů bude od 156 koní (115 kW) až do367 koní (270 kW).
Jestli se ptáte, zda se prodloužený Mercedes C-class dostane i do Evropy, popřípadě na náš český trh, nemůžeme vám s jistotou říct, nic. Pravděpodobně se do Evropy nedostane, ale třeba Mercedes-Benz zaznamená od evropských zákazníků zájem o tuto verzi…
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.