Expert mezi tunery Mercedesů si vzal čerstvé „Céčko“ do své „dílny“ a připravil pro něj exteriérový balíček. Pokud chcete agresivní C-class, je právě tento balíček, to co hledáte, však posuďte sami.
Jak jsme již u Carlssona zvyklí, každý jeho tuning dělá z „uhlazených“ mercedesů (vyjma AMG) ostré hochy. Tento jeho počin, je však to nejradikálnější, co jsme za poslední roky viděli.
Nejdůležitějšími změnami prošli nárazníky, které dostali více nasávacích otvorů a nižší rozdělovač vzduchu, který může být na přání vyroben z karbonu. Přední mřížka je doplněna o vodorovný bílý pruh s logem společnosti.
Umocnění sportovního ducha, zapříní také snížení světlé výšky, ta se o rovných 30 mm přiblížila blíže k vozovce. Doplňkem jsou 18 nebo 20 palcová kola v novém designu, které propůjčují „Céčku“ novou osobnost. Kola mohou být v provedení titanu, grafitu nebo diamantu (jedná se o povrchovou úpravu).
Změnám neunikly ani boční prahy anebo zcela nový zadní nárazník, s jemným difuzorem a kompletně přepracovanou koncovkou výfuku.
Jak je u Carlssona zvykem, k úpravě motoru, výfukového systému, popřípadě přeprogramování řídící jednotky nedošlo. Jedná se tak pouze o změnu „image“, která bude zaručeně strhávat pozornost okolí.
Zdroj: Carlsson
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.