Švédské Volvo V60 Plug-in Hybrid bylo včera oficiálně uvedeno i se sportovním paketem R-Design, jenž má více oživit tuto hybridní verzi a dodat jí více agresivity.
Tento model se ve verzi R-Design chlubí typickým větším předním nárazníkem, jinou mřížkou chladiče, zadním difuzorem a litými 18-palcovými koly Ixion. V interiéru nabídne vůz kožená sportovní sedadla, hliníkové nášlapy pedálů či speciální koberečky.
Stejně jako sériové Volvo V60 Plug-in Hybrid, i edice R-Design nabídne pod kapotou přeplňovaný zážehový 5-válec s objemem 2,4-litru, jenž produkuje výkon 215 koní a 440 Nm točivého momentu. Výkon posílá motor na přední kola přes šestistupňovou automatickou převodovku. K dispozici je také elektrický motor s výkonem 70 koní a 200 Nm, ten pro změnu pohání zadní nápravu a spolupracuje se 11,2 kWh lithium-iontovými bateriemi, umístěnými pod podlahou zavazadlového prostoru.
Tento model je již k dispozici na objednávku prozatím ve Velké Británii, kde to stojí 51.675 liber, první vozidla se však k zákazníkům dostanou až letos v srpnu.
Zdroj: Volvo
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.