Za přibližně dva týdny se uskuteční v Číně autosalon v Pekingu, na kterém se představí snad všechny automobliky světa.
Jednou z nich je i Mercedes-Benz, kterému se teď nepovedlo zabránit nafocení zřejmě prodloužené verze nového Mercedesi třídy C. Vůz byl sice poměrně dobře maskován, ale i tak lze z masky chladiče a celkové velikosti vyčíst, že se nejedná o velké Esko, ale ani o standardní Céčko. Vůz dostal podvozek s dlouhým rozvorem na snímcích je navíc jasně patrný nápis C260 L, jehož karoserie navíc nese prvky z AMG paketu.
Ostatně prodloužené verze, jenž jsou určené pro Čínu, jsou vcelku běžnou záležitostí, konkrétně o nového Céčka narostla délka dle měření o pěkných 60 mm oproti běžné verzi C-Class (W205) . Z nárůstu místa ale budou profitovat hlavně zadní cestující, kde se oněch 60 mm projeví v oblasti kolen. Autosalon v Pekingu tak nabídne slušně vypadající a prodloužený Mercedes, jež si zcela jistě najde své potenciální zájemce.
Do prodeje by Mercedes C-Class L mohl vstoupit v létě tohoto roku a bude muset čelit konkurenci v podobě Audi A4L, BMW 3Li a nebo Volvu S60L.
Zdroj: carnewschina.com
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.