Automobilka Audi a profesionální lyžař Jon Olsson se spojili, aby vytvořili limitovanou edici vozu Audi A4 Avant pro Švédsko, která nese označení Camo Edition.
Jak je z přiloženého snímku patrné, za inspiraci si lyžař vzal větší a sportovnější model RS6 Avant. Tato A4 Avant má výraznou kombinaci bílého, černého a šedého laku karoserie, jenž až nápadně připomíná nějaké válečné maskování.
Vůz byl také vybaven světlomety Xenon Plus, sníženým podvozkem se sportovně laděnými tlumiči a aerodynamickým střešním boxem. Mezi další přednosti této edice patří sportovní sedadla a multifunkční sportovní volant.
Audi A4 Avant Camo Edition vypoužívá naftový motor o objemu 2,0 litru, jenž v základu poskytuje výkon 177 koní HP. Olsson také řekl ke svému návrhu hned několik vět, ve kterých zaznělo: "myslím, že by to mohla být ta nejlepší věc, která má ještě se mnou něco společného, vždycky jsem měl velké sny a vždy sem byl zaměřen na samotný vrchol toho, co jsem dělal.
Výroba této zajímavé verze bude omezena na 50 jednotek a její cena začíná na částce 399.900 švédských korun (cca 45,265 Eur).
zdroj: Audi
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.