Britský Range Rover má zřejmě pocit, že stále nenabízí dostatečný počet verzí u svého největšího SUV a tak si připravil další variantu s označením LWB, která se zaměřuje na zákazníky vyžadující velké pohodlí.
Jedná se o verzi s prodlouženým rozvorem, která nabídne vetší prostor pro posádku na zadné řadě sedadel. Společně s tím se také rozšířila výbava, kdy je nově možné do vozu dostat snad všechno myslitelné. Výbava Vogue obsahuje v základu xenonové světlomety, 20“ litá kola, kožené čalounění sedadel a opěrek loktů či dřevěný dekor.
Pro zábavnou jízdu zde dále nalezneme digitální TV tuner s LCD obrazovkami. U verze Range Rover Hybrid je pro fajnšmekry připraven výkonný audiosystém Meridian s výkonem 825 Wattů, litá 21 palcová kola či adaptivní bi-xenonová světla.
Vyšší verze Autobiography k tomu všemu přidá panoramatické střešní okno, klimatizovaná přední a zadní sedadla a čtyřzónovou automatickou klimatizaci. Pak ale jsou zde stále příplatkové prvky, takže pohodlí cestujících může být ještě lepší.
Mezi „příplatky“ se řadí výkonný audiosystém s výkonem 1700 Wattů a nebo interiér Business Classe, kde jsou všechna čtyři sedadla čalouněna semianilinovou kůží. Jen za tyto sedačky připlatí zákazník slušných 124 tisíc Kč.
A co že se vlastně skrývá pod kapotou prodlouženého Range Roveru? Na výběr je buď to přeplňovaný zážehový pětilitrový motor o výkonu 385 kW, pro naftové milovníky jsou zde k dispozici dvě dieselové jednotky (čistě naftový osmiválec a Hybrid), kdy obě poskytují výkon 250 kW a 700 Nm točivého momentu.
Zdroj: Range Rover, autoexpress.co.uk.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.